So Be it!!!

Eltelt egy újabb nap, de ma már hasznosabban! Nem melóztam mert nem vagyok jól annyira....Viszont időm volt rendbe rakni a szobámban azokat a dolgokat amiket egy fárasztó nap után nem szívesen csinálok meg! Holnapra rendbe kell jönni mert suli és a zeneelmélethez kell az agy és az energia! :) Meg vissza kell vinnem a tanárom, akit az első bejegyzésben már említettem és a jövőben nevezzük a nevén, Oginak és egy új eszközt meg haza kell hoznom a suliból amivel a jövőben fogok felvételeket készíteni a zenekarnak!Na de amíg ezt leírom addig miért ne szóljon némi filmzene, és abból is a legjobb Hans Zimmer művei! :)

Szóval eszköz, hangkártya, külső és 8 sávon tudok majd rögzíteni vele hangszereket (nem mélyülnék el a technikai részletekben). Ogiról meg elöljáróban csak annyit, hogy egy eléggé elismert zeneszerző aki a végletekig rendes és segítőkész! A zenéhez meg rettentően alázatos! Nem láttam még ember aki ilyen szintű áhitattal beszél a zenéről! A legkomolyabb ember, a Mesterem!!!
Érdekel, hogy vajon ezt hányan olvassák el? És kiből mit vált ki? Végig olvassa-e vagy sem? Olvastam ma pár blogot....volt közte mókás, érdekes, aranyos, kiábrándító...ect. Nem tudom minek írom, azt sem tudom, hogy mások minek írják de valamiért biztos jó....idővel, ha rájöttem majd jelzem, hogy miért! Tegnap láttam két mesét vagy minek nevezzem de egyik sem volt nagy szám. A Hotel Transylvaniát és a ParaNorman-t! Mára a Zongoristát tervezem megnézni, az egy elég jó film! Mármint a maga értelmében jó....
Egyenlőre ennyi! Később még háta lesz valami említésre méltó... ;)
És igen, lett!!! :) Nagyon szépen fejeződött be ez a nap! Nem hiába, minden nap érdemes felkelni mert sohsem tudhatjuk előre, hogy mit hoz az a nap! :) Nagyon kellemesen záródott és aki ennek az oka az remélem elolvassa a mai záró sorokat! ;) Jó éjt, holnap új nap! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://so-be-it.blog.hu/api/trackback/id/tr835114514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása