So Be It!


Ma nem felejtettem el. Egész nap oda figyeltem, hogy mindenre emlékezzek és le tudjam írni! Mai bejegyzésem nem lesz hosszú mert itt van Zoli barátom és a pizzán már túl vagyunk és jönnek a filmek (Karib-tenger kalózai 2-3). Aminek a zenéjét nem mellesleg Hans Zimmer írta akit ugyebár szeretünk! :) Meló szokásosan az "elment" kategóriát súrolta.... Utána elmentem a postára és felvettem a csomagomat. Az is egy vicces sztori volt. Ma akarták vissza vinni a feladónak mert "elégséges cím" volt megadva.....vicc. Átvettem és elindultam Zoli melóhelyére ahonnan beugrottunk boltba kaját venni. Átjöttünk hozzánk és dumáltunk. Meséltem neki a Gyöngyszemről aki ma is mint mindig, annyira de annyira aranyos volt. Nagyon megkedveltem!!! És vasárnap találkozunk! Nagyon várom mert a személyes beszélgetés még is más! De úgy érzem minden oké lesz és vidáman fogok haza térni! De ne igyunk előre a medve bőrére! Egyenlőre örülök annak, hogy egyáltalán ennyi van. De tényleg, lassan szavakba önteni nem tudom mennyire édes ez a lány! :))))) Nah de most megyek is mert nem akarom Zolit megváratni! :)

Még annyi, hogy utána néztem ma ennek a látogatásoknak. Hát (háttal nem kezdünk mondatot Te gyerek) érdekes adatok. Én azon is meglepődtem, hogy egy ember ránézett a blogmra, nem hogy 4. :) Köszi, bárki(k) is vagy(tok)!!! :)

Minden jót Nyájas olvasó, holnap jelentkezem! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://so-be-it.blog.hu/api/trackback/id/tr925120608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása