So Be It!!!

Aki bújt, aki nem.....Úgy döntöttem, hogy mától egyes szám első személyben írom a bejegyzéseket. Neked, Nyájas olvasó! Ez vajon mennyire tré kiragadni egy filmből egy ilyen megszólítást és halál lazán használni? Ne is mondd, zseniális! :D

Ludovico Einaudi szolgáltatja ismét a zenét!. ;) Isten zenéi vannak ennek az embernek! Mondanám, hogy röviden leírom a mai napot de......úgy sem lesz rövid! :D Blog.....még midig nem értem, hogy miért írom de többen is megerősítették, hogy írjam. Jóóóó, akkor írom!  De, arra tényleg kíváncsi leszek, hogy ki olvassa el és vajon lesz-e aki folyamatosan rá néz So-Be-It blogjára? Mi több, lehet, egyszer kéne írnom egy jellemzést magamról egy külön bejegyzésben. Vagy nem? Hiszen a mindennapok is jellemeznek. Na haladjunk, nincs idő itt most az eszmefuttatásra! Majd lesz olyan is! Évával beszéltem ma mert kellett! Nagy döntés előtt áll. Főiskola - Okj....durván dióhéjban mert az ügy persze ennél bonyolultabb és ez az Ő sztorija ezért eszem ágában sincs leírni! Köt a baráti titoktartás! Amiért megemlítettem az csak az, hogy próbálok neki segíteni a szerény lehetőségeimmel mert egy brutál értelmes emberről beszélünk és minimum zseninek kell lennie de első körben az is elég, ha boldog lesz!!! Fontos Ő számomra, majd a "Ki kicsoda" bejegyzésben megérted! Jajj, voltam ma Drága Édesanyámnál is. Jó fej, szeretem eléggé :) Édes volt, jósolt nekem valami angyalos kártyákból vagy mikből :D Soha sem hittem az ilyenekben és nem hiszem, hogy most fogom elkezdeni de érdekes volt! Elkezdtem mesélni neki az Ogival történt dolgokat meg mindent mert kb egy hete nem találkoztunk de láttam, hogy nem nagyon figyel. Így tehát abba hagytam és inkább arra kértem, hogy Ő meséljen, mondja el ami bántja.....(családi titoktartás, ugrunk).....kicsit jobb lett a kedve de nem volt a helyzet magaslatán! Erős csaj, nem lesz gond! Haza jöttem, üres volt a kéró, Fater dolgozik (mindegy, hogy mit. éjszaka de nem kasszafúró...sajnos...) és csak hajnalban jön haza, egész héten ez lesz és hétvégén egyáltalán nem lesz itthon! Éva elvileg jön föl Pestre és itt hál! Zsír lesz, dumálunk jó sokat a mindenről! :) Szóval egyedül töltöm az estét amit imádok mert ilyenkor valahogy még közelebb tudok kerülni önmagamhoz! Na de azért voltak itt lélekzörejek is.A jányok a jányok ajányok angyalok... :) Először is, pedig időrendben másképp történt de az utóbbi történet hosszadalmasabb, egy leányzó akivel kezdek jóban lenni, szerény véleményem szerinte egy jó barátság alakulhat ki belőle, elmesélte egy nem túl vidám sztorit a jelenlegi életéből! És a tudat b...sza meg, hogy nem tudsz segíteni.....utálom az ilyeneket.... Nem para, értelmes és normális csajszi, megoldja de az élet néha nagyon köcsög tud lenni! Éva erre csak azt mondaná, "Az élet náci!!!". Ne hiszem, hogy nagyot téved! Szóval elmesélte a kis sztoriját és tényleg szar volt hallgatni, hogy egy tök rendes, értelmes emberrel bizonyos helyzetekben mennyire szemét az élet! De mondom, a lényeg ,hogy nem lesz para, meg fogja oldani! Én meg gazdagabb leszek egy barátsággal! Ez nagyzolásnak tűnhet de ilyen értékekkel vállalom a nagyzolás tényét! :) És a lány, hmm, A Lány.... :) Azt, hogy Ő ki és, hogy az majd idővel, ráérünk még erre, nem kell mindet  azonnal kiteregetni! :) A lényeg, hogy számomra is megmagyarázhatatlan módon ma azon kaptam magam, hogy fontos számomra! Annak ellenére, hogy nagyon rövid ideje ismerem és mégis! Ma úgy beszéltük meg, hogy 8 körül fb-on beszélünk. És nem volt fent....vártam.....9 óra....semmi! És tudod mi a durva? Nem az zavart, hogy nincs fent 8 körül mert na bumm, közbe jött valami, más dolga van, később érkezik az oké, nem robot! Hanem az volt a rossz és egybe ijesztő...ijesztő a rádöbbenés, hogy.....hmm...féltettem... :$ Félteme, hogy valami baja esett....akartam írni neki sms-t, hogy jól vagy-e....ilyenkor mi van? Soha nem találkoztam még vele....egy ideig azt hiszem maradnak még a pontpontpontpont-ok mert ne tudom mi van! De nem sokkal később jött, írt, édes volt mint eddig mindig és tudtam, hogy minden oké! Minden esetre, csak hogy biztosra menjek, elmondtam neki, hogy mi van! Hátha elijesztem vagy ilyesmi és akkor lehet majd sírni.....hülyebarompistike....De, nem, nem elijedt hanem kedvesen rám mosolygott (már amennyire kedvesen lehet mosolyogni az interneten keresztül és örült ennek a dolognak.... :) Mindig mondom, Az élet szép!!!! :) Jajjjj de jó volt ezt most leírni! Olyan romantic a dolog! De ebben a világban ez olyan ritka....hmm, jó,jó és jó! :) Egyre jobb barátságban vagyok az élettel! :) Csapassunk is ide egy elvileg vidám zenét(szerintem nem is vidám de mindenki azt mondta, hogy az, úgyhogy  SO BE IT!!!!)

Everything all right!!!!!! Kell ennél több? :)  Egyáltalán nem vidám ez a dal..... :) De én igen és önző, egoista vagyok, tehát ember úgyhogy csak ez számít! Sorry! :)

Volt még olyan történet ma, pár szóban, hogy a meló nem volt jó de legalább sok volt a munka és hamar vége lett....jelenleg ez egy muszáj dolog, el kell fogadni! Lesz majd jobb is hamarosan!!! :) Nem is ragozom. :)

Emellett amíg vártam a hölgyeményt megcsináltam a zongorát, hogy rendesen tudjak rajta gyakorolni mert szerdán végre elkezdünk Ogival zongorázni! Nagyon nagyon várom már és hát gyakorolnom kell majd sokat és működnie kell a zonginak és működik is végre. Gyorsba , csekkolás képen játszottam egy kis Schindler listáját meg Tiersent-t, már amennyire tudok játszani egyenlőre. Főztem nokedlit ami borzasztóan ízetlen lett de legalább arra jó célt szolgált, hogy tudjam, még nem vagyok szerelmes! :) Ami jelen helyzetben nem baj! :) De a közeljövőben remélem durván elsózok majd valamit (nem is szoktam főzni olyan sokszor...)

Holnap mesélek arról, hogy a "kis" zenekarunk haza tért a svájci turnéról épségben! :)

Azt hiszem ennyi mára mert a Hölgyemény vissza tért a fürdésből és a ma estét még neki szentelem (sokat ma sem alszom :) )mert holnap kottát kell másolnom szerdára!

Azért néha meg fogom köszönni azt, hogy végig olvastad mert hallod, nagy vagy ha tényleg végig olvasol egy-egy ilyen bejegyzést! Megtisztelő, úgyhogy Köszönöm!

Minden jót Nyájas olvasó! (na már megint ez a Sade Márki imitátor :D )

Valami okosság a végére......Mondj Te! Mindegy mit, csak igaz legyen! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://so-be-it.blog.hu/api/trackback/id/tr265117134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása