So Be It!!!


Hopp hopp, kezd komolyodni a dolog. Ma majdnem elfelejtettem írni. Nem is viszem túlzásba a mai összefoglalót. Meló volt, ma sem szerettem bent lenni de a lényeg ,hogy túl vagyunk rajta. Az a fajta képmutatás és arrogancia ami a főnökömet és egyes munkatársaimat jellemzi az már már félelmetes.... szót se többet róla. Tekintve, hogy tegnap/ma is fél 4ig voltam fent mert társalogtam valakivel... A Valakivel :) Ezért reggel brutális volt az ébredés, majdnem el is aludtam de szerencsére Fater felkeltett az utolsó pillanatban. Egész nap ki voltam, nem segített sem a kóla sem semmi, de még mindig úgy érzem, hogy megérte.....:) De erről még most is csak azt tudom ,mondani, hogy majd....később bővebben. :) Haza gyalogoltam a munkahelyemről mert be akartam menni az okmányirodába az új személyimért de csak 4-ig volt nyitva. Okmányiroda 4ig tartó nyitva tartással.....érdekes....mindegy, holnap nap közben átmegyek. Tehát haza sétáltam és beszéltem telefonon Faterral egy keveset.Ez után felhívtam Évát és egészen hazáig beszéltünk. Kért tájékoztatót az OKJ-s suliból több szakról, lehet, hogy tényleg bele vág? Zsír lenne, Nagyon szeretem, jó lenne ha össze jönne Neki! :) Amikor haza értem muszáj volt egy keveset aludnom mert ahogy már az előbb bátorkodtam...fáradt voltam. :)  Amikor felkeltem neki álltam kottát másolni de valahogy nem stimmel a történet a fejemben. A "g"-kulcs még oké de az "f" valahogy nem, a számolással lesz a hiba. Lehet, hogy csütörtökön elmarad az első zongorázás mert ezeket a dolgokat előbb rendbe kell tennie a fejemben Oginak! Ja és, ugye úgy lett volna, hogy holnap megyek de Zoli barátom bejelentkezett, így felhívtam Ogit és megkértem, hogy csúsztassuk egy nappal. Bele egyezett, csütörtökön megyek hozzá! Még mindig nem kaptam meg azt a bakelit lemezt amit vidékről vateráztam, alapvetően magamnak de amit Zolinak akarok adni. Nagy kedvence a zenekar és egy nagyon egyedi lemezről van szó és Ő mostanában(is) annyit segített, hogy neki kell adnom. Így kívánja meg a tisztesség vagy mi!

Más. Ma valami nagyon szarul esett a zenekartól amire egyáltalán nem számítottam volna, pláne nem attól a tagtól akivel jó pár éve barátok vagyunk, vagy jó haverok, vagy valami ilyesmi. Történt ugyan is az, hogy közös levelezésben írták, hogy a következő próba előtt mennek át a gitároshoz és felvesznek régi számokra új éneket (majd egy külön bejegyzésben részletezem a zenekar felállását). Kicsit meglepődtem, rá is írtam a srácra, hogy mit ez mi? Konkrétan felvetetik a gitárossal az éneket.....ebben csak az a rohadt szar érzés, hogy tudja, hogy ezt tanulom, ez a jövőm ÉS emellett még az is befigyel, hogy ugye megvettem a 8 sávos eszközt amivel azért lehet alkotni rendesen. És arról akkor még nem is beszéltem, hogy ha jól sikerül vihetném vizsgamunkának is majd ősszel....az fáj, hogy mind ezt tudja....nem szeretek csalódni az emberekben, de hát.....
 Pont ezt mondtam ma Évának is, hogy a szüleimen kívül van két ember (Ő és Zoli) akikre minden eseten számíthatok és Ők is rám és akiket önzetlenül szeretek! Nem sok, ne is legyen sok barátja az embernek de ilyen helyzetekben kicsit keveslem ezt a mennyiséget! De hát a bors is kicsit.., ugyebár! :)

A hölgyemény elment bulizni mert egy barátja haza tért a csapadékos Londonból és ezt meg ünneplik. Remélem jól érzi magát és ha már elkérettem vele a számomat akkor remélem tényleg ír ha haza ért és hogy minden rendben volt-e, ahogy ígérte! Nem hittem, hogy a sulin és a barátaimon kívül mostanában lesz valaki aki fontos lehet még számomra mert nagyon próbáltam kizárni az életemből de most úgy néz ki, hogy mégis! Tudom, ez most még hülyeség mivel még nem is találkoztunk személyesen de egy igazi gyöngyszem! :) Remélem jó benyomást fogok kelteni benne személyesen is mert van egy tippem, hogy nagyon tudnám tisztelni ezt a lányt! :)

Az újdonsült barátságom jelezte, hogy pár napig nem lesz elérhető mert úgy néz ki, hogy kezd megoldódni az élete! Remélem tényleg így van mert a rendes emberekkel történjenek már jó dolgok! Nem? De! :) Bízom benne, hogy mihamarabb jelentkezni fog és beszámol a fejleményekről!

A blogozás óta felmerült, hogy Ogival írok egy könyvet, egoista módon rólam, az elmúlt fél évemről, mióta élek. Ha így folytatom és naponta legalább ennyit írok bele akkor egy év alatt meg van. Még el sem kezdtem....de jó ötlet!

Nézem itt a statisztikákat, volt aki rá nézett a blogomra, fura érzés.Meglepő és fura. :) Vajon egy ember többször? Vagy többen is? És vajon mit gondolt aki elolvasta eme sorokat? Zsír lenne bele látni az emberek fejébe. Bár nyilván akkor lényegesen egyszerűbb is lenne az élet! Utópiák....:)

Na itt a vége, süss el véle :) Minden jót Nyájas olvasó (nem fogok lekattanni erről)

"aki barátot talál, kincset talál" :)

A bejegyzés trackback címe:

https://so-be-it.blog.hu/api/trackback/id/tr695118935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása