So Be It!!!

Egy újabb nem pipálva! A tegnapi ételmérgezés hatásait még mindig érzem, nagyon kellemes... :)
Ennek fejében ma haza is jöttem hamarabb a melóból mert itthon "szenvedni" mégis csak kellemesebb mint bent! Abból a szempontból főleg, hogy így kimaradtam egy csodás munkaügyi ellenőrzésből, necces lehetett... :)
Most pedig, hogy nem rég keltem, kipihenten de még is tompa aggyal ülök itt és várom a gondolatokat.... Érzéseket amelyek kifejezhetik a napot....nem szeretem az olyan napokat amik nem 100%-osak mert azokban kevesebb a történés és az mindig unalmas!
De összességében nem volt rossz....talán ha leülök a zongorához akkor abból kisül valami, valami vidám vagy éppen szomorú de a zongora felszínre hoz minden érzést!
Viszont ígértem egy rohadt jó idézetet még tegnap! Annak a filmnek a záró sorai amiből a So Be It kifejezést is vettem! Úgy hogy lássuk, kíváncsi vagyok, hogy nektek ennyire jön be de azt hiszem mindenképpen elgondolkodtató!


"Figyeljetek, mindnyájan aggódunk, fájdalmat érzünk és ez természetes ha valaki a világban nyitott szemmel jár
De egy dolgot ne feledjetek, rosszabb már nem lehet! Csak jobb lehet
A középiskola a mélypont, tínédzsernek lenni szar, de nem ez a lényeg
Az a lényeg, hogy túl éljük  ezt!
A lemondás nem tesz erőssé senkit
Élned kell!
Így hát tartsatok ki , ne adjátok fel!
Én is ismerem a gúnyolódást és gyűlölködést, Én is a vállrándító nemzedék tagja vagyok!
De miért vettem a fáradtságot, hogy most ide jöjjek? És Ti miért?
El jött az ideje, nekünk kell elkezdeni!!!
Nem a politikusoknak, a szakértőknek és nem a tanároknak! Nekünk!!!
Neked és nekem!
Akiknek a legnagyobb szüksége van rá!
Az egész testemet áthatja az az érzés, hogy az egész világ gyógyulásra vágyik!
Még a a fák is és a föld is ezért könyörög!
Mindenhol halljátok!
Arra a gyógyulásra vágynak amire Én is vágytam és ami úgy érzem elkezdődött, általatok!

Figyeljen mindenki, még nincs vége! Ez csak a kezdet! Rajtatok múlik! Minden fiatalhoz szólok! Vegyétek birtokba az étert, lopjatok belőle hiszen a tiétek is!
Üvöltsetek, nem akadályozhatják meg, találjátok meg a hangotokat és használjátok!
Vigyétek tovább, csak egy jó név és saját adást kezdhettek!
Ez a Ti életetek, törődjetek vele, igen! Próbáljátok meg, csak jobb lehet!
Öntsétek ki a lelketeket, mondjátok, hogy **** meg és szar ezerszer is ha úgy gondoljátok vagy bármi mást
Lopjatok az éterből, lopjatok belőle!

Káromkodj!"

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://so-be-it.blog.hu/api/trackback/id/tr665114499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása