So Be It!!!

Fuhh de fáradt vagyok! Ezen a héten jó ha 10 órát aludtam és ma éreztem meg igazán ennek a súlyát. Voltam Oginál és volt egy pont amikor megkértem, hogy fejezzük be a mai órát mert olyan rengeteg információt zúdított rám, hogy nem bírtam többet befogadni! Minden oké volt de azon a pont ha azt próbálta volna magyarázni, hogy az ég kék azt sem értettem volna meg. De alapjába véve nagyon jó volt a mai okítás!!! :)

Ma kb egész nap tudtam beszélgetni a Leányzóval aki eddig csak napról napra de most már percről percre imádnivalóbb! Nagyon bízom benne, hogy vasárnap jól sikerül a randevúnk mert kezd egyre fontosabb lenni! Ma pl elkezdtük piszkálni egymást valamivel, de nem nagy dologgal és a vége az lett, hogy mind kettőnknek rosszul esett amit egymásnak mondtunk! Fura mert ugye még nem is találkoztunk és még is ilyen, hmm..... érzéseket váltunk ki egymásból! Eléggé jó érzés még ha ez pont nem is volt egy pozitív dolog! Ajj, nagyon meg tudnám szeretni ezt a lányt! Ő tényleg az az ember akit feltételek nélkül lehet szeretni! Arról nem is beszélve, hogy gyönyörű és ezt nem tudom eléggé ragozni de az ember elolvad ha rá néz! Hmm... :) Remélem nem vasárnap látom utoljára mert még ezerszer szeretnék abba a gyönyörű szemébe nézni! Őszintén!!!  Fontos dolog ez mert a mai, rohanó világban annyira eltűnt az őszinteség, a tisztelet, a bizalom  és a megbecsülés! És meg kell ragadni az alkalmat ha mindezeket valaki iránt lehet érezni/éreztetni!!! Legyen már vasárnap!!!!!!! :))))

Holnap végre jön Éva és tervezzük megváltani a világot! Már érlelődik egy ideje csak mostanában kezdjük kimondani, hogy mennyire szeretjük egymást és mennyire igazi barátok vagyunk/ lettünk! Ezt a jövő héten azzal koronázzuk meg, hogy csinálunk egy olyan tetoválást aminek a fele rajta, a másik rajtam lesz és így lesz egész! :) Tudom, ez csak a felszín, nem ez határozza meg, hogy mekkora barátok vagyunk de még is fontos dolog számunkra!!! Ez a terv de még ezt holnap pontosítjuk:

Bár én ebben is benne lennék:

Ez mekkora poén már? :D Pláne, hogy jellemző kettőnk kapcsolatára az ahogy Macsebék viselkednek egymással! Egyszerre utáljuk és még is szeretjük egymást!!!! :) Bár mostanában már inkább csak az utóbbi! :) Nah mindegy, holnap kitaláljuk és jövő héten meg is csináljuk! :) Sorry Anyu, de ismersz! :)

Maximális agyhalál van! El teszem magam holnapra! Ami alapvetően hazugság mert várom a leányzót, hogy beszélgethessek vele a végkimerülésig! :))) Mint ahogy ez a héten minden nap megtörtént! :)

A holnapi viszont látásra Nyájas olvasóm! ;) 

U.I.:Ennél már csak az lett volna lazább ha Karinthy néven regisztrálok ide és akkor még tudnék is helyesen írni! ;) De maradok hű szolgája ekképpen, So Be It! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://so-be-it.blog.hu/api/trackback/id/tr185123973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása