So Be It!!!

Bejelentkezés gyanánt egyből egy nótával. Nem vagyok oda az ilyen zenékért de ez nagyon jó! :) Tetszik kifejezetten! :) A Barátság Extrákkal című filmben figyeltem fel rá és azóta tetszik. Meg kezd számomra lassan alakot ölteni ennek a dalnak a szövege. :) Mindjárt vasárnap és ez tudjuk, hogy mit jelent!!!!! :) Régen voltam ennyire romantikus állapotban de Ő egy olyan lány aki hagyja és jól is esik neki. Nem hisztizik be, hogy túlzok meg túl nyálas amit mondok! És az milyen, hogy ma már rámentünk arra, hogy keressünk ellentéteket? Jó, valóban érdekes és fura, hogy eddig a barátok közt volt a legsúlyosabb ellentét kettőnk között! :D Meg is kérdeztem tőle, amit tényleg nem értek. Hol volt eddig??? :) Végül is mindegy, a lényeg, hogy rá találtam! :) Végre egy normális lány!!!

Éva is ezt mondta tegnap és még a következő sort intézte hozzám: "el ne baszd mer' agyonverlek"! Annyira szeretem ezt az ember, kezdem azt érezni, hogy mi testvérek vagyunk vagy valami mert annyira vágjuk, hogy mi van a másikkal!!! Ha minden embernek csak egy ilyen barátja lenne mint nekem Éva, hát gyerekek, fasza lenne a világ! :) Úgyhogy rohadtul szerencsésnek mondhatom magam mert nekem itt van Ő is és Zoli is!!!! :)

Ma nem mentem Ogihoz mert a melóm bekavart, de holnap akármi is lesz megyek! Hátha Ő is feldobja a napomat!! :) Bár Ő mindig mond valami olyat amitől jobb lesz a kedvem! Már említettem, hogy elfelejtettem szomorú és rossz kedvű lenni! És tényleg, ez annyira csodálatos érzés!!!! Fél éve nem hittem volna, hogy valamikor is ezt fogom érezni most meg folyamatosan! Legyőzhetetlennek érzem magam!!! :)

Persze vannak kevésbé vidám dolgok is. Mint pl a zenekar mert szar olyan emberben csalódni akit hosszú évek óta egy jó haverodnak tartasz....de go ahead, csak előre!!! Mindenből tanul az ember, ebből is!

Aki nem képes tanulni a hibákból és az Őt körül vevő problémákból az béna! Mert lehet, hogy ez egy szar dolog de ebből is lehet tanulni és építkezni! Egy ház sem csak tökéletes téglákból épül!  Úgyhogy azért sem adom fel és tartom magam ahhoz, hogy az élet kurva szép!!!!!! :)

Jó lesz ez a hétvége! Ogi, Suli, Éva és egy eddig csodásnak ígérkező randevú! :) Szombat este beülünk valami puccos helyre Évával italozni mert nyomatjuk az sznobságot! :D És durván megváltjuk a világot és nyomatjuk a punk-rock-ot!!! :D Mondjuk mi mindig!

Neki is alakulóban van egy fiatalember. Ránk férne már, hogy végre összehozzon minket az élet normális és rendes emberekkel!!!

Van két nóta ami amit csak vasárnap vagy hétfőn fogok berakni ide mert csak akkor lesz mondanivalója! :) Az egyiket most hallgatom de tényleg csak akkor lesz poén! :) És most már ígérem, hogy megírom a "ki kicsodát" is. Bár lassan a helyére kerülnek a dolgok szerintem! :)

Édesanyám olvasta ma a blogomat. Egyből az anyai szigor: "Jajjj nagyon jó de a helyesírási hibákról majd beszélnünk kell" :)))) Hát nem édes? :) Szóval tele van helyesírási hibákkal a blogom amiből az következik, hogy egy bunkó vagyok! Sorry! :D Dolgozd fel kérlek! Viszont lehet ,hogy vissza térek a második személyes kettes számra mert amikor valami világra szólót osztok meg az sokkal királyabb ha mindenkihez szólok! Mint valami elcseszett próféta! ;)

Na megyek mert faképnél hagytam Évát és lassan a Leányzó is vissza tér! Idővel azért lesz neve is de még nem beszéltem vele erről, hogy zavarná-e! :)

Ismételten csak minden jót kívánhatok Nyájas olvasó!!! :)

Mai napi meglátásom: Ha nem vagy boldog akkor nem élsz!!!


A bejegyzés trackback címe:

https://so-be-it.blog.hu/api/trackback/id/tr355122253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása