So Be It!!!


Az első, napi összefoglaló bejegyzés itt! Szimpatikus helynek tűnik, asszem jó lesz! :)

No, hát mi is történt ma? Hajnali 3. beszélgettem egy újdonsült ismerőssel így elég későn keltem fel ma de magamhoz képest így is korán (11 óra magasságában).... :)

Rendet raktam a szobámban és takarítottam egy rövidet lakás szinten :) Dél felé haza jött Édesapám akivel dumáltam egy jót "a világ nagy dolgairól" :) ÉviKÁval viszont ma még nem beszéltem pedig ahogy azt már leírtam tegnap is, akkor sem sikerült. Mindegy,majd pótolom! Meg kéne írnom egy külön bejegyzést arról, hogy "ki kicsoda", csak hogy a Nyájas olvasó, tudja követni az eseményeket! :) Figyelni kell a részletekre hiszen abban rejlik.... :) Van már egy olvasóm vagy min, meg is lepődtem, hogy kommentelt de örültem. Egy hölgy aki már egy ideje itt van ahogy láttam. Röstellem de még nem olvastam bele a blogjába de mindenképpen sort kerítek rá!!! Kedves, volt tőle, hogy vette a fáradtságot :) Mi volt még ma? Hmm, ja aludtam egy rövidet délután és megnéztem egy filmet (That's My Boy), valami tavalyi tipikus amerikai film de nem rossz. :) Ébredés után azzal a hölgyeménnyel beszélgettem aki a fűről ír szakdogát, mint már bátorkodtam előző blogbejegyzésemben megemlíteni! :) Most vacsorát készítek (sült krumpli, halrúd, rizs), egyszerű kaja de én imádom! Évekig képes lennék sült krumplin élni! :) Ha kész akkor megfürdök és megvacsorázom, közben pedig a Nemzet Aranya, két részes kalandfilm első részét nézem meg. Ez nekem tipikus "vasárnap esti, vacsorához nézhető" film! Már vagy ezerszer láttam! Még szerintem ÉviKÁ-ra is ráírok, hogy mi a fene van vele és, hogy milyen volt a hétvégéje. Azt hiszem ma már nem jelentkezem de ha történne valami említésre méltó akkor mindenképpen leírom!

Szép estét Nyájas olvasó, és ne feledjük, holnap új nap aminek jól kell sikerülnie!!!! :)

 

So Be It!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://so-be-it.blog.hu/api/trackback/id/tr615115126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása