So Be It!!!

A mai napot elég nehéz és hosszadalmas lenne jellemezni! De megkockáztatom! Tökéletes zenét választottam az érzelmek felszínre töréséhez! Ludovico Einaudi remek zeneszerző műveit! Tehát zene meg van, a cigaretta füstöl! Gyerünk, essünk neki és boncoljuk apró darabjaira a mai napot! :) Egyszerre volt **rva jó és **rva **ar is! Az indulásról annyit, hogy sütött a nap, jó idő volt a hideg ellenére és még reggel volt szerencsém beszélni azzal az illetővel aki érzéseim szerint még elég nagy helyet fog kapni a bejegyzéseimben, akár így, akár úgy! Pláne, hogy rá még vissza térek a később a "Várakozás" témakörben! Tehát vele beszéltem, az idő szép volt, útnak indultam a suliba. Egy ikeás szatyorral és egy túra táskával, hatalmas élmény volt de Oginak vissza kellett vinnem egy pár cuccot aminek szállítmányozását csak ily módon tudtam kivitelezni. A vonat késett de az ember ne sírjon ha pár forintot meg akar spórolni azzal, hogy inkább vonattal jár BéKáVé helyett... ;) Hasznos dolog, majd elmesélem! :) Szóval késve érkeztem Ogihoz aki szokás szerint nagy örömmel fogadott, de Ő már csak ilyen! Hatalmas szíve van és nagyon rendes ember! :) És pluszba azért mind ez azért is jó mert nah... nem minden nap örül egy zeneszerző az embernek! :) Átadtam a cuccokat amiket vittem neki és bele vágtunk a tanulásba! Az a jó, hogy nem szisztematikusan haladunk hanem nyugisan amihez éppen kedvünk van és mivel a zene annyira komplex ezért nincs A-ból B-be! :) Ma a 20. századi zeneszerzőkről beszéltünk akik az un. Electronic Music feltalálói voltak és elődei voltak a Sound Desig-nak! Ami röviden annyit jelent, hogy a zeneszerző nem csak egy  adott zenét ír hanem bele vesz zajokat,zörejeket...nem folytatom mert vagy nem értitek vagy nem érdekel! :) Van egy kis "zeném" ami igazából hangokkal eljátszott sztori! Majd feltöltöm, érdekes! De azt nem hittem volna, hogy jó is! Ogi ma azt mondta, hogy ha vizsgamunka lenne akkor 4/5-öt vagy 5-ös alá-t adna rá! Cseppet jól esett! A f...t, k...va jól esett!!!!!!!!! Már bocsánat de így van!!! :) És a legjobb az, hogy nem akárki mondja ezeket a dolgokat! Soha sem hittem volna, hogy ilyen dolgok valaha is megtörténnek velem! :') Rövid volt az időm, így keveset tartózkodtam Oginál de eredményes volt! Jövő héten végre elkezdünk zongorázni tanulni, már nagyon várom! Az első szám amit megtanulok és vele a technikáját is a zongorának az pedig ez a dal:

Azt mondta, hogy ha napi egy órát foglalkozom vele akkor egy hónap alatt meg van! Nem időre megy de annyira szép hangszer a zongora, hogy már most profi szeretnék lenni! :) De tényleg, minden érzelmet kifejez! Ez a dal pedig.....fuhh!
Asszem keresek valami blogos oldalt mert úgy látom folytatni fogom. Aztán majd kiderül mennyi értelme van. És ebből kifolyólag azt találtam ki, hogy írok egy könyvet! Arról ami az elmúlt fél évben történt velem...mióta nem csak vagyok hanem élek is.....! Persze erősen bele vinni az Ogi-s sztorit is mert tényleg nem hittem volna, hogy ez lesz! :))) Na és kb eddig volt jó a nap. Mert haza értem egy eszközzel amivel majd a későbbiek folyamán a zenekarunknak tudok több sávos felvételeket készíteni. De nem működött..... Vagy is működött de ez a legrosszabb, hogy pár perc után be krepált és ez eléggé elszomorított! Mostanra megoldottam aránylag de holnap is kell még rajta bütykölni, hogy minden oké legyen! Hangtechnika..... :) Viszont találkoztam Zoliékkal! Ő a legjobb barátom de van egy tippem, hogy róla már írtam, de tervezek egy bejegyzést arról, hogy ki kicsoda, csak hogy követhetőbb legyen! Nem sokat beszélgettünk mert mentek egy közös barátunkhoz! Hívtak engem is de tudtam, hogy nem érezném jól magam, úgy ,hogy tudom, hogy nem oké az eszköz! :/ És most pár sort a várakozásról! Várakozni....Várni.....hmmm..
A bejegyzés elején említettem, hogy beszéltem valakivel. Ugyan erre a valakire vártam ma hiába! Persze ez hülyeség, hogy hiába mert nem beszéltünk meg semmi konkrétat és okom sincs haragudni rá (meg nem is tudnék..:$) de azért jó lett volna beszélni pár mondatot! De nincs csüggedés, holnap is van nap! :) Csak azért ez egy hülye helyzet....számomra legalább is! :) Ajjj, teljesen össze zavar! :) És most? Még mindig szólnak Ludovico dalai, tökéletes! Úgy érzem elfelejtettem, szomorúnak lenni! Nem is tudom már mikor voltam utoljára szomorú....hmmm, zsír! :) Az élet azért k...va szép!!!!! :) Jaaaa még egy  dolog aztán elhúzok blogot keresni és befejezem a Zongoristát. Az is megérne pár fejezetet ahogy a 2. világháborúról vélekedek......undorító.... Na de a sztori! ÉviKA(direkt így) aki a második legjobb barátom (Nem, nem volt köztünk semmi és nem is lesz!!!), úgy volt ,hogy találkozunk ma de nem, hívtam, nem vette fel, később már nem is volt kapcsolható! Nem rég írt, hogy minden oké csak lemerült és bla bla bla! Csak a baj van a barátokkal, aggódhat értük az ember! :))) Persze pont ez az egyik szépsége! Na nem fárasztom tovább sem a nyájas olvasót sem magamat! Ennyi volt a mai nap! Holnapra egy "everything all right"-ot tervezek! Össze kell jönnie! :) Minden jót Nyájas olvasó! So Be It! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://so-be-it.blog.hu/api/trackback/id/tr935114525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása